Her har vi listet opp de mest vanlige spørsmål vår kontor mottar. Du vil blant annet få svar på hvordan din gruppe skal gå fram ved henting på Oslo lufthavn.
Har du mistet eller glemt igjen noe på bussen?
Gjenstander som blir funnet på en av våre busser blir tatt vare på av våre sjåfører som leverer dette videre til vårt kontor. Gjenstandene kan normalt hentes neste virkedag. Kontoret har åpningstid fra mandag til fredag, kl. 08:00 - 16:00. Kontakt oss gjerne før du kommer, så vi kan bekrefte om din gjenstand er funnet! Telefon: 901 98 107 | E-post:[email protected]
Hvilke rutiner skal vi følge dersom vi skal hentes på Oslo lufthavn?
Turbussene har ikke anledning til å vente på terminalen, på grunn av plassmangel. Bussene står på en egen parkeringsplass 1-2 minutter fra flyplassen.
Når gruppen er samlet, kan en fra gruppen henvende seg i informasjonsskranken (skranken er plassert rett ved ankomst-utgangen i 1. etasje).
Lederen for gruppen forteller hvilken gruppe og hvilken flight de kommer fra og at dere skal hentes av Oslo & Viken turbusser AS.
Informasjonsskranken sier da hvilken perrong gruppen skal møte bussen på.
Informasjonsskranken ringer sjåføren og gir anmodning og å kjøre frem til avtalt perrong.
Dersom det oppstår problemer på Gardermoen, kan vår trafikkleder kontaktes på telefon 920 78 360.
Kan vi få noe å spise og drikke under turen?
Vi har lagt det opp slik at sjåførene selger kaffe, te og mineralvann, samt baguetter. Dette er kun etter forhåndsbestilling.
Hvordan betaler vi for reisen?
Alle norske registrerte foretak vil kunne faktureres etter at turen er gjennomført. Privatpersoner må som regel betale for reisen før turen blir gjennomført.
Har du andre spørsmål, ta kontakt med oss, så svarer vi gjerne. Telefon: 901 98 107 | E-post:[email protected]